پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی

سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۳
خرداد

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی مدیریت محترم حوزه علمیه شهرستان طبس بمناسبت سالروز تخریب بارگاه مطهر ائمه بقیع(ع) توسط وهابیت خبیث و قرائت دعای توسل و مداحی توسط طلاب حوزه علمیه شهرستان در هیئت حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) طبس

  • بسیج طلاب
۰۹
خرداد

بیانیه سازمان بسیج طلاب وروحانیون خراسان جنوبی به مناسبت روزقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (حج،40)        آن مؤمنانی که به ناحق از خانه‌هاشان آواره شده (و جرمی نداشتند) جز آنکه می‌گفتند: پروردگار ما خدای یکتاست. و اگر خدا (رخصت جنگ ندهد و) دفع شر بعضی از مردم را به بعض دیگر نکند، همانا صومعه‌ها و دیرها و کنشت‌ها و مساجدی که در آن (نماز و) ذکر خدا بسیار می‌شود، همه خراب و ویران شود و هر که خدا را یاری کند، البته خدا او را یاری خواهد کرد. قطعا خدا منتهای اقتدار و توانایی است. (سوره حج، آیه 40)

فلسطین قطعا روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

با گذشت ده ها سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره)در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای معامله قرن، تحت  عنوان معامله­ای برای نابودی مساله فلسطین و برافراشتن پرچم اسرائیل و جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش در برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌ مواجه ساخته است.

بنیاد جغرافیای ایرانی از دیرباز تاکنون بر توحید و ستم ستیزی استوار بوده است به گونه­ای که این هویت پاک پس از دریافت انوار معرفت اسلامی و تلاقی با انقلاب مشعشع امام خمینی(ره)  در جهان آوازه­ای والامرتبه یافته است. بر این اساس معماری روز قدس به عنوان آوردگاه مبارزه با تجاوزپیشه­گان و ستم گستران موجب ایجاد تحول در تاریخ بشری به میدان داری مردم سلحشور ایران اسلامی گردید و بی شک امروز؛ با گذشت چهار دهه از عمر این اجتماع عظیم و استقبال شگفت انگیز ملل و جوامع دیگر؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مشارق و مغارب زمین عطر ایستادگی، برادری و بیداری آزادگان دنیا را در مقابله با صهیونیزم جهانی افشانده و از این یکپارچگی؛ بیداری و مبارزه طلبی با زورگویان جهانی را به ارمغان آورده است.

بسیج طلاب وروحانیون خراسان جنوبی با درود بر ارواح طبیه شهدای اسلام و امام راحل عظیم الشان؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان­های  خمینی کبیر و تاکید بر پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری؛ از عموم مردم نجیب ایران دعوت می نماید تا با حضور گسترده در سنگر راهپیمایی روز قدس، گام دیگری در نابودی رژیم اشغالگر قدس و حامیان پلیدش بردارند و اقدامات و توطئه­های آنان را نقش بر آب کنند. باشد که این خیزش راه ظهور عدالت جهانی را هموارتر گرداند ان شا الله ...

سازمان بسیج طلاب وروحانیون خراسان جنوبی

  • بسیج طلاب
۰۲
خرداد

دیدارباروحانیون ایثارگر(حجت الاسلام والمسلمین موسوی)

  • بسیج طلاب
۰۱
خرداد
مراسم جزء خوانی قرآن کریم(همکاران بسیج طلاب)
  • بسیج طلاب